امروزه مـی‌توان از کاشی‌ها به منظور تزیین سطوح مختلف از درون اتاق گرفته که تا مـیز و صندلی و آینـه استفاده کرد. دکوراسیون تلویزیون چسبیده به دیوار تمام کاشی‌های معرفی شده درون اینجا از شیشـه‌های بازیـافتی ساخته شده‌اند بنابراین ساخت و تخریب آنـها کوچک‌ترین آسیبی بـه محیط‌زیست وارد نمـی‌کند! این کاشی‌های شیشـه‌ای ظریف ساخت یک کمپانی ایتالیـایی هستند و در عین زیبایی از دوام بالایی نیز برخوردارند یعنی درون برابر سرما، دکوراسیون تلویزیون چسبیده به دیوار گرما، سایش و نور آفتاب تغییر رنگ و شکل نمـی‌دهند. دکوراسیون تلویزیون چسبیده به دیوار آنـها را مـی‌توانید درون هر جایی کـه فکرش را مـی‌کنید بـه کار ببرید. همچنین اگر طرح خاصی درون نظر دارید مـی‌توانید با انتخاب کاشی‌هایی با رنگ‌ها و شکل‌های مختلف آن را روی دیوار، کف استخر و… پیـاده کنید. حتی مـی‌توانید عخود را روی دیوار بیندازید!

این طرح زیبا و گرم بیشتر مورد علاقه خانم‌های جوان و پرشور و نشاط است! با این طرح مـی‌توانید درون مـهمانی‌های دوستانـه خود چشم‌ها را که تا آخر وقت بـه دیوار خیره کنید! دوستداران عنیز بـه خوبی مـی‌دانند چطور این دیوار را پس‌زمـینـه عکس‌های خود قرار دهند.

دیوار، تابلو و زمـین این سالن همگی با کاشی پوشانده شده‌اند. یکی از حسن‌های کاشی درون مقابل کاغذ دیواری، شست‌وشو و نظافت آسان و دوام بالای آن است. اگر دوست داشته باشید مـی‌توانید مـیز، صندلی و لوسترتان را نیز با کاشی تزیین کنید!

خانـه‌تان را کاشی کنید

همان‌طور کـه گفته شد، مـی‌توانید کاشی‌ها را به منظور تزیین تمام وسایل خانـه بـه کار ببرید. اگر فکر مـی‌کنید مـیز، صندلی، درون اتاق یـا هر وسیله دیگرتان زیـادی ساده است، مـی‌توانید آنـها را طبق مـیل خود با کاشی‌های براق تزیین کنید. به منظور چسباندن این کاشی‌ها چسب‌های مخصوصی لازم است، البته با چسب آکواریوم قطره‌ای هم مـی‌توان آنـها را چسباند اما بهتر هست این کار را با چسب مخصوص و با کمک افراد متخصص انجام‌دهید.

اشتباه نکنید، این یک فرش نیست! با استفاده از کاشی‌های ظریف مـی‌توانید فرش مورد علاقه‌تان را درون کف زمـین جاسازی کنید! این فرش ساخته شده از کاشی، دردسرهای فرش‌های عادی را ندارد؛ با حرکت پا جابه‌جا نمـی‌شود و برای تمـیز ش تنـها کافی هست یک بار روی آن تی بکشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید کـه حاضرند به منظور آراسته بودن محل کارشان دست بـه هر کاری بزنند، این طرح گزینـه‌ای مناسب به منظور شماست، بـه خصوص اگر شغل‌تان درون زمـینـه طراحی باشد. ترکیب ظریف از کاشی‌های سفید و پوشانده شده با آب طلا مـی‌تواند بـه ذهن خسته‌تان آرامش ببخشد و برایتان الهام‌بخش باشد.

دوباره بازگشتیم بـه خانـه اول کاشی؛ یعنی ! دیوارها و کف این همگی با کاشی‌های تزیین شده با آب طلا پوشانده شده‌اند. انعکاس نور چراغ روی این کاشی‌ها هر لحظه شما را یـاد برق جواهرات مـی‌اندازد. علاوه بر این گرفتن یک دوش داغ درون آن باعث مـی‌شود درون دل زمستان بـه یـاد پرتوهای گرم و طلایی خورشید بیفتید. به منظور جداسازی و سرویس بهداشتی نیز مـی‌توانید از آجرهای شیشـه‌ای تزیین شده با این کاشی‌ها استفاده کنید.

تک فارس » دکوراسیون » مدل های جدید چیدمان و دکوراسیون دیوار ها با سنگ های تزیینی
: دکوراسیون تلویزیون چسبیده به دیوار




[مدل های جدید چیدمان و دکوراسیون دیوار ها با سنگ های تزیینی دکوراسیون تلویزیون چسبیده به دیوار]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 13:25:00 +0000